Podle průzkumu je nůž nejužitečnější reklamní předmět
7. listopadu 2016
Na základě průzkumu, který firma Mikov provedla mezi náhodně vybranými zákazníky obchodních center v Praze a Brně, byl nůž vybrán jako nejužitečnější reklamní předmět.
V rámci průzkumu bylo osloveno 1060 žen a 1030 mužů ve věku od 18 do 75 let. Každý z oslovených měl ze čtyř reklamních předmětů (propisovací tužka, diář, tričko, nůž) vybrat ten nejužitečnější.
Nůž zvítězil jak u mužů, tak i u žen, přičemž ženy zařadily na druhé místo diář, zatímco muži propisovací tužku. Tu ženy považovali za nejméně užitečnou, přičemž u mužů bylo na posledním místě reklamní tričko.
"Výzkum byl jen potvrzením toho, co můžeme sledovat, když přijímáme objednávky na reklamní nože," řekl Petr Balej, obchodní ředitel firmy Mikov. Jak se vyjádřil, těší ho navíc i pozitivní zpětná vazba, kterou od firem dostává, když jsou nože jejich obchodními partnery dobře přijímány."
Jako reklamní nůž může sloužit kterýkoliv výrobek firmy Mikov - od jednoduché a oblíbené rybičky, přes zavírací nože až po nože lovecké, armádní, outdoorové nebo exkluzivní nože pocket, které získaly řadu prestižních designových ocenění.